Friday, August 2, 2013

Pelan Pemasaran


Anda mungkin menjangkakan anda cuma akan mendapat satu sahaja keuntungan iaitu keuntungan melalui jualan topup. Tetapi tahukah anda, anda boleh mendapat tiga keuntungan apabila bersama kami.

1st Profit : Keuntungan daripada bisnes topup
Apabila pelanggan membeli topup daripada anda, anda akan membeli topup dengan harga yang murah. Sebagai contoh, anda seorang Manager(keuntungan 5.00%) dan seorang pelanggan ingin membeli topup RM10. Pelanggan akan membayar RM10 kepada anda tetapi server hanya akan menolak sebanyak RM9.50 daripada akaun modal anda. Bermakna, anda telah mendapat untung sebanyak RM0.50 daripada jualan tadi.  Katakan  purata sehari anda dapat menjual sebanyak RM200 produk Celcom RM10 kepada 20 orang pengguna topup Celcom (RM10 x 20 = RM200). Jadi, jumlah untuk jualan Celcom RM10 anda bagi sebulan adalah RM200X30 hari = RM6000  sebulan. Sebagai Manager, anda akan memperolehi keuntungan sebanyak 5.00% daripada hasil jualan anda.  Anda akan mendapat keuntungan sebanyak 5.00% bagi setiap produk Celcom. Jadi, anda akan dapat 5.00% daripada RM6000 = RM300 sebulan sebagai agen topup. Ini tidak termasuk lagi keuntungan daripada produk selain Celcom. Pasti lagi menguntungkan.

2nd Profit : Yuran pendaftaran downline.

Anda sebagai seorang agen topup boleh mendaftarkan siapa-siapa saja untuk menjadi dowline anda. Semua pakej pendaftran kecuali Third Retail boleh mendaftarkan downline. Yuran pendaftaran adalah ditentukan oleh anda sendiri dan syarikat hanya akan menolak RM10 daripada akaun anda bagi setiap orang yang anda daftarkan.
Sebagai contoh, Zack ingin mendaftar sebagai Master dengan anda dan anda caj RM200 kepada Zack, dan dia membayar RM200  kepada anda. Selepas anda selesai daftarkan Zack, server akan tolak modal anda sebanyak RM10. Jadi, anda telah mendapat untung sebanyak RM190 semasa mendaftarkan Zack.
Ini baru untung bagi seorang. Sekiranya dalam masa sebulan anda berjaya mendaftarkan seramai 5 orang sebagai Master anda, keuntungan yang anda dapat ialah RM190 X 5 = RM950. Itu baru pendaftaran untuk Master, tidak termasuk pendaftaran pakej yang lain seperti Manager, Assistant Manager dan lain-lain di bawah anda. Untung yang lumayan kan??

3rd Profit: Keuntungan atas komisyen jualan downline anda.

Anda bukan sahaja dapat memperolehi keuntungan melalui pendaftaran downline di bawah anda malahan bagi setiap jualan topup oleh downline anda, anda akan memperolehi komisyen. Lebih ramai downline anda, lebih banyak komisyen yang akan anda dapat.

Sebagai contoh, anda mempunyai 1000 downline, setiap downline menjual topup paling minima ialah RM10 sehari. Komisyen yang anda perolehi ialah 0.25% X RM10(jualan minima seorang downline sehari) X 1000 downline X 30 hari= RM750/bulan.

Jadi, macam mana? Adakah anda berminat untuk menyertai kami? Jangan lepaskan peluang ini dengan mendaftar bersama-sama kami di sini.

No comments: