Friday, August 2, 2013

Pendaftaran



  1. Waktu pendaftaran agen boleh dilakukan pada bila-bila masa.
  2. Setiap pendaftaran mengambil masa maksimum 24 jam untuk diaktifkan.
  3. Pendaftaran Agen boleh dibuat melalui akaun CIMB sahaja buat masa ini.
  4. Tempoh jaminan pemulangan yuran pendaftaran sebanyak 50% hanya selepas 7 hari pendaftaran dilakukan sahaja.**Jika anda tidak berpuas hati dengan sistem kami.
  5. Anda boleh membuat pembayaran pendaftaran beserta dengan modal. Contohnya jika anda ingin mendaftar sebagai Retail dan membuat pembayaran RM100, RM40 akan diambil sebagai yuran pendaftaran dan RM60 akan dimasukkan sebagai modal anda.

Adakah anda berminat untuk mendaftar dengan kami?  Di bawah ini disediakan cara-cara untuk anda memulakan perniagaan anda.

Cara pendaftaran:
  1. Pilih pakej yang anda inginkan (Rujuk disini).
  2. Buat pembayaran yuran pendaftaran.
  3. Sms format pendaftaran kepada 013-4170780 atau isi borang pendaftaran yang terdapat di bawah.
  4. Selesai, server akan menghantar ID anda melalui sms dalam tempoh 24 jam.

1. Bayaran Pendaftaran
PAKEJ
KOD
BAYARAN
Manager
MG
RM90
Assistant Manager
AM
RM80
Master
M
RM70 
Dealer
D
RM60 
Agent
A
RM50 
Retail
R
RM40 
First Retail
FR
RM30 
Second Retail
SR
RM25 
Third Retail
TR
RM20 
*Perlu diingatkan : Yuran pendaftaran adalah SEKALI UNTUK SEUMUR HIDUP



2. Bayaran (Bank In)




Nombor Akaun: 02140079238528
Nama: Muhammad Rifdi Adib Bin Mohd Rosli

3.SMS Pendaftaran

Selepas membuat bayaran, sila sms:

REG.Nama.Negeri.No K/P.No HP.Kod Level.Bank.Jumlah Bank in.Tarikh Bank in.Masa Bank in ke 0134170780

Contoh: Anda ingin mendaftar sebagai Assistant Manager. Anda bank in jumlah RM110 pada 31 Julai 2013 pada pukul 10.00  pagi.

Format
Reg.Kamal.Kedah.120567XXXXXX.01353XXXXX.AM.CIMB.RM110.31/7/2013.10.00am dan hantar ke 0134170780


Atau

Isi Borang Pendaftaran



4. Serve akan menghantar ID anda dalam tempoh 24 jam. Harap bersabar kerana sabar itu sebahagian daripada iman

Terma & Syarat
Saya bersetuju dengan syarat-syarat di bawah untuk menjadi agen topup dengan TopupMAri:
  1. Saya faham bahawa TopupMari merupakan General Manager sah yang berdaftar dengan a&a MOBILE dan diberi kuasa untuk mendaftarkan agen dibawahnya.
  2. Saya setuju bahawa TopupMari tidak akan bertanggungjawab jika saya mengalami kerugian sama ada dalam perniagaan topup ataupun dengan syarikat.
  3. Saya setuju untuk membuat pembayaran seperti yang di tetapkan. Yuran pendaftaran sekali seumur hidup.
  4. Saya bersetuju tidak akan menggunakan nombor yang telah ditukar servis kepada syarikat telekomunikasi yang lain(converted number). (Cth: Pada asalnya no maxis tetapi telah ditukar kepada digi)
  5. Saya sedar bahawa keahlian saya di a&aMOBILE akan disekat sekiranya saya melanggar syarat-syarat di atas.
  6. Saya berjanji akan mematuhi semua peraturan yang ditetapkan oleh admin TopupMari dan syarikat a&aMOBILE dan sedia bertanggungjawab jika mengingkarinya.


No comments: